Stage in Suriname - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Alize Huurnink - WaarBenJij.nu Stage in Suriname - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Alize Huurnink - WaarBenJij.nu

Stage in Suriname

Door: Alize huurnink

Blijf op de hoogte en volg Alize

29 Januari 2014 | Nederland, Ermelo

Hallo allemaal,

Zoals velen van jullie misschien wel weten ga ik van maart tot juni voor vier maanden naar Suriname.
Ik ga in Suriname stage lopen voor de minor ISD (International Sustainable Development). Dit is een verdieping in mijn opleiding pedagogiek.
In Suriname ga ik een project doen op een Pre Skoro, dit lijkt op de Nederlandse voorschool voor kinderen vanaf 2,5 jaar.
Wat dit project precies inhoud is nog niet bekend, dit hoop ik zo spoedig mogelijk te kunnen plaatsen.

Vanaf deze week ben ik begonnen met de voorbereidende lessen, deze lessen zullen drie weken duren.

Ik hoop jullie vanaf deze plaats op de hoogte te kunnen houden van mijn belevenissen in Suriname!

Groetjes Alize

• 29 Januari 2014 - 18:12

Annemieke:

Hej zus
    Heel veel succes met de voorbereidingen!
    En super leuk dat je gaat, stiekem zelfs een beetje jaloers op je ;)

Liefs

• 26 Februari 2014 - 14:32

Fiola:

En het aftellen is Begonnen...!
    Nu nog even wachten op die stempel en dan zit jij volgende week lekker in Suriname!
    succes met inpakken ;)
    X Fiola

• 27 Februari 2014 - 16:22

Joke Wagenvoort:

Veel plezier en succes in Suriname, we gaan je volgen via deze site

Bert en Joke

• 28 Februari 2014 - 18:56

Petra Termaat:

Nou het visum is binnen en nu kun je vertrekken;
    een goede reis toegewenst en heel veel plezier daar,
    we gaan je volgen deze 3 maanden!

Groetjes uit Telgt

• 02 Maart 2014 - 14:02

Monique:

Hoi Alize, wat super leuk!! Ik hoop dat je een geweldige tijd gaat beleven, vergeet vooral niet om ook volop te genieten!! Goede reis gewenst en ook ik ga je volgen, ben erg benieuwd naar je belevenissen. Succes!
    Groetjes, Monique

• 02 Maart 2014 - 20:27

L.F. Van Meer:

Hallo Alize , een heel mooie tijd toegewenst en laat ons meebeleven.
    groeten Bertus.

Tags: Alize, Suriname